למי מתאים הידע?

למי מתאימים הקורסים שלנו?

האמת היא – לכולם, גם קורסים שבתוכם קיים תוכן ניהולי רב, יכולים להתאים לכל אדם שמתעניין בתוכן הזה. בגישה הניהולית של שיטת אימ: ניהול אינו רק הנעת הכפופים לך, אלא גם הנעת מנהלים שבמבנה הארגוני הם בכירים ממך, ניהול עמיתים, ניהול השינוי, ניהול פרויקט, הובלת רעיון ועוד.

הידע הקיים בקורסי אימ.דיגיטל בא לתת מענה לארגון על כלל האוכלוסיות המרכיבות אותו, ולאדם פרטי המעוניין לקבל כלים פרקטיים לשיפור התנהלותו בהתאם לעבודתו ולמסלול חייו.

הקורסים מבוססים על שיטות לימוד החדשות ביותר ומשתמשות בפלטפורמות פורצות דרך בתחום ההדרכה בעולם הדיגיטל. הידע מועבר על ידי שימוש במגוון רחב של כלים ביניהם: הרצאות והדרכות ויזואליות (שיעורים מצולמים), מאמרים, תרגולים מעשיים, מצגות, בחנים, מבחנים, כלים תומכים פיזיים (שמלווים אותך ביום יום), טיפים ורשימות תיוג שנשלחות באמצעים דיגיטליים ועוד. נגלה שבקורסים המתקדמים יש גם שיעורים ב-Live עם מרצים ויועצים של קבוצת אימ (אימ.דיגיטל, אימ הדרכות, אימ.טק).

ארגונים גדולים וקטנים מורכבים ממגוון אנושי האחראי על תפקידים שונים שבפועלם יחד מאפשרים לארגון לבצע את פועלו ולהשיג את מטרתו ויעדיו. בקורסים שאימ.דיגיטל מציעה ניתן למצוא קורסים לפיתוח ושיפור עצמי לצד תוכן ניהולי (היררכי ומטריציוני) ותוכן איכותי שעוסק בפרקטיקות כמו מכירה, שירות, תפוקה. חלק מהקורסים שמוכוונים לקהל ייעודי מכילים דוגמאות מעולם התוכן הספציפי. למשל בקורס מכירות בשיטת אימ, הדוגמאות כולם יהיו מעולם המכירות ולא מעולם הניהול.

מה מקבלים?

מנהלים יקבלו כלים להובלת שינויים, חניכה וקידום של עובדים, מגוון רחב של כלים ניהוליים שיאפשרו להם לשפר ולהוביל את הארגון, לשמור אותו רלוונטי ופורץ דרך, לפתח ולייצר מוטיבציה בקרב עצמם ובקרב העובדים ועוד. מנהלים יוכלו להטמיע “ניהול על פי ערכים של שיטת אימ” ולייצר תרבות ארגונית של איכות ובקרה לשיפור.

והעובדים?

עובדים ירכשו כלים עוצמתיים שישפרו את השירותיות, יצירתיות, יכולות המכירה, הבנת הלקוח והמטרה, חסכון בעלויות, חיזוק מוטיבציה פנימית, ניהול עצמי ועוד.

בעל עסק קטן?

בעל עסק קטן יכול לרכוש קורסים לעובדיו ובכך לא רק שירתום אותם לעסק שלו וישקיע בהם אלא ירוויח עובדים טובים יותר שייצרו תוצרים עסקיים טובים יותר (כמו יותר עסקאות סגורות ומכירות רווחיות יותר וכמובן יותר לקוחות שבעי רצון מהשירות).

אדם פרטי?

אדם פרטי שמנהל עסק יוכל להשתמש בפלטפורמה כדי לשפר ולקדם את העסק שלו תוך התבססות על שיטות שהוכיחו עצמן בארגונים הגדולים וקטנים.

יתרונות נוספים:

השיטות והכלים רלוונטיים גם לחיים בכלל, שכן כל אינטראקציה בין אנשים יכולה להיות בסיס למערכת יחסים ושיטת אימ היא: אווירה, ידע ומערכת יחסים. בכל דינמיקה שכזאת יש את רצון וצרכי הצדדים באינטראקציה ולכן יש כאן היבטים של “מכירה”. התנהלות “אימית” יכולה להביא אותך להשיג את רצונך ביתר קלות וממקום מאוד בריא וחיובי שלך ושל האדם שמולך.

מילות סיכום:

כלל השיטות, הכלים והמתודולוגיות שמועברות בקורסים מבוססים אך ורק על אלה שהצליחו להביא לתוצאות יוצאות דופן בחברות וארגונים רבים במהלך העשור האחרון בקרב ציבור הלקוחות של קבוצת אימ.

הקורסים בנויים באופן כזה שניתן לחזק רובד מסוים בארגון או לחזק את הארגון כולו לתהליך שיפור וקידום כולל.